Chiar daca structura comunicatului de presa este buna si continutul acestuia este interesant pentru publicurile sale, nu trebuie uitate elementele importante prin care comunicatul de presa va raspunde cerintelor redactarii si publicarii din prezent:
1. Cuvintele cheie
Poate sunt cel mai importante elemente atunci cand vorbim despre un comunicat de presa publicat online. Inserati cu masura aceste cuvinte cheie in titlu, primul paragraf si continutul comunicatului. Acest lucru va ajuta la indexarea si pozitionarea in motoarele de cautare a continutului, exact pe segmentul care va cauta informatiile scrise si publicate de Dvs. Un tool pentru a gasi si a decide ce cuvinte cheie va sunt de folos este Google Keywords. Acest tool va arata rezultatele cautarilor globale si locale ale cuvintelor cheie introduse, va face recomandari despre cuvintele sau expresiile cautate mai mult in regiunile si limbile selectate, va arata trend-ul cautarii acestor cuvinte cheie. Nu uitati ca in functie de cuvintele cheie selectate si introduse veti avea si tipul de public tinta care va da peste cuvintele cheie din rezultatele de cautare.
2. Linkuri, linkuri, linkuri
Este, de asemenea, important sa legati continutul comunicatului de presa de website-ul organizatiei. Daca nu exista linkuri, nu exista trafic pe website. Daca nu exista trafic pe website, nu exista awareness, vanzari si baza de clienti. O simpla descriere a companiei, fara link catre website are sanse scazute sa-l transforme pe cititor in potential client, sa caute de buna voie informatii despre companie. Posibilul client trebuie sa primeasca informatii integrate. In caz contrar, publicarea informatiilor nu isi va atinge scopul propus.
3. Imagini foto si video
Se spune ca vei crede mult mai usor ceva ce vezi decat ceva ce auzi sau citesti. Asa este si in cazul fotografiilor si imaginilor video. Pentru mai multa credibilitate si consolidare a brandului, serviciilor, produselor companiei, inserati fotografii (logo, prezentare produse etc ) sau filme de prezentare.
4. Interactiunea in social media
Cu siguranta, toti au cel putin un cont corporate pe una dintre retele sociale: Facebook, Twitter, LinkedIn sau altele care vor genera trafic pe website-ul companiei. In multe cazuri, traficul venit de pe retelele sociale poate fi mai consistent decat vizitele directe catre website. Depinde de profilul fiecarei companii ce retea sociala va alege pentru a se promova, insa publicul trebuie sa cunoasca existenta acesteia. Nu uitati sa inserati linkuri catre aceste retele