Stim cu totii ca atunci cand vine vorba de ambalarea produselor de comert electronic, obiectivul principal al oricarei afaceri este sa-si protejeze cat mai mult produsele si sa le transporte in siguranta la destinatari.
Cu toate acestea, acest lucru nu inseamna ca nu ar trebui sa va ganditi la aspectul ambalajului in sine si la felul in care acesta ii pot surprinde pe clientii dumneavoastra. Atat produsul in sine, cat si ambalajul joaca un rol important in construirea unei opinii despre brandul tau si nu trebuie neglijate, scrie https://amclightpack.ro/
Utilizati ambalaje personalizate
Una dintre cele mai evidente modalitati de a va face ambalajul sa iasa in evidenta este sa creati un ambalaj personalizat. Acest lucru poate fi realizat prin imprimarea logo-ului, a marcii si a oricaror alte modele specifice marcii. De asemenea, puteti introduce ambalajele de sezon ai aici nu vorbim doar despre cele mai populare precum cele de Craciun, ci si despre cele care vizeaza sezonul estival, de exemplu. Majoritatea companiilor nu au ambalaje specializate pentru sezonul estival, lucru pe care il poti folosi pentru a iesi in evidenta fata de concurenta. Desigur, totul depinde de specificul afacerii tale. Daca vinzi haine, de exemplu, ele insele sunt extrem de sezoniere si un pachet corespunzator ar face o impresie foarte buna clientilor tai.
Nu uitati de interiorul transporturilor
Odata ce ati avut grija de aspectul ambalajului, ar trebui sa fiti atenti la interior. Asigurati-va ca ceea ce se vede din exterior corespunde complet cu ceea ce se vede din interior dupa deschiderea pachetului, mai ales daca vindeti produse de lux sau o versiune premium a ceva! Hartia Tishu este o modalitate excelenta de a adauga o nota de clasa la interiorul pachetului dvs. si nu va afecta in mod deosebit pretul pachetului. De asemenea, puteti lua in considerare adaugarea diferitelor insertii la pachet. Acestea pot fi foarte diverse – un simplu card de multumire, mostre gratuite, vouchere de reducere si multe altele. Toate aceste lucruri pot contribui la o impresie buna a clientilor dvs si ii pot ajuta sa revina iar sa faca cumparaturi.
Citeste pe foliebule.ro : 6 avantaje ale folosirii foliei cu bule pentru ambalare
Nu exagerati cu ambalajul
Acest lucru poate parea evident, dar multe companii inca o fac. Plasarea articolelor in cutii care nu sunt potrivite pentru ele si care sunt prea mari nu numai ca va creste costurile inutil, dar exista si riscul de a sparge sau de a deteriora produsele in sine. Completarea golurilor cu hartie de impachetat sau alt material poate preveni deteriorarea produselor, dar tot nu va arata bine si va veti aglomera clientii cu ambalaje inutile.
Pachete usor de deschis – clientii le iubesc!
Nu este nimic mai enervant pentru clienti decat pierderea timpului la despachetare, mai ales atunci cand abia asteapta sa-si vada achizitia. Cutiile si plicurile cu benzi autoadezive sunt o solutie grozava in acest caz, insa daca nu indeplinesc criteriile dumneavoastra de ambalare a produselor, urmati sfatul nostru de mai sus si anume sa nu folositi cantitati excesive de materiale de ambalare.
Acestea au fost 4 moduri simple de a imbunatati experienta utilizatorului si de a lasa o impresie pozitiva si de durata asupra clientilor prin ambalajul produselor. Daca aveti nevoie de sfaturi in ceea ce priveste ambalarea, noi cei de la Cartonescu.ro suntem aici pentru dvs! Contacteaza -ne!