Anahi Montero este o tânără actriță și model, care a fost aleasă câștigătoare în concursul de modă pentru MestroKidOfficial,
organizat de designerul și câștigătorul dublu Guinness World Records, Olga IF. A fost aleasă drept Zilele Modei Miss Cannes,
organizată la cea de-a 74-a ediție a Festivalului de Film de la Cannes. Ea a participat recent la spotul publicitar
pentru Vinted, difuzat prin Mediaset España.
Saray Ibarbo a câștigat varietatea suculentă de oportunități care i-au fost prezentate. De când a fost la două școli de
interpretare, a strâns atât o impresie bună din partea criticilor, cât și rezultate satisfăcătoare. Simpla ta prezență
ca concurent la televizor definește cât de departe poate ajunge efortul tău. Ca să nu mai vorbim de talentul său de
chitarist, la școala Semblanzas. La vârsta fragedă de 10 ani, Saray este prezentată ca o sursă nesfârșită de cunoștințe unde,
cu fiecare lecție de învățare, ne arată o mai mare măreție, în stilul ei de a îndeplini obiectivele. Ziarul digital
Ghomafilms va aștepta cu nerăbdare înaintea noului său triumf, pentru a arăta încă o dată spiritul curajos cu care
Saray își păstrează aprinsă pasiunea pentru artă.
Despre Mireia Sansaloni nu putem face altceva decât să lăudăm cariera productivă a unui tânăr artist promițător. Ceea ce a
început ca un simplu pas în sectorul paradei, a devenit treptat imaginea scuipătoare a depășirii. Rețeaua lui de
socializare crește în prezență, iar adepții săi se numără în mii. De remarcat este și pasiunea Mireiei pentru sport și
abilitățile ei pentru tenis, fotbal, baschet, înot și dans modern. Energia lor nu cunoaște limite și dacă există un lucru
cu care se pot mândri la fiecare casting, acesta este spiritul lor de colaborare în participare. Un potențial visător,
capabil să se înscrie pentru orice proiect.
Lumea lui Mairelis Paredez își deschide porțile pentru a-și dezvălui cea mai mare virtute: perseverența. Din momentul
în care ea a decis să fie artistă, el nu a încetat să uimească. Fără experiență anterioară în modeling, ea a demonstrat
o capacitate de neegalat de a impresiona publicul. Un talent ca al ei este mai mult decât admirabil, pentru că a face ca
o companie recunoscută la nivel global, precum Samsung, să o angajeze, îi transformă imaginea într-un profil remarcabil.
Ethan Vivancos a decolat cu mare putere, în sectorul interpretarilor. Pare incredibil cum, la un început atât de timpuriu,
realizează două roluri principale într-o perioadă atât de scurtă. Așa cum este, de asemenea, să prețuim participarea sa
dublă la videoclipuri muzicale. Nimic mai puțin decât cu artiști de mare calibru precum Alejandro Sanz. A reușit să
funcționeze cu aceeași tenacitate, în mediul publicitar. Ei bine, cu cea mai mică indicație, Ethan înțelege scopul
rolului său în detaliu. Dovedindu-se un actor al metodei, cameleon și adaptabilitate ușoară.
Nerea Ruiz este o actriță, cu capacitatea unui adult de a face față oricărui mediu artistic. Fiind o simplă dansatoare,
a provocat o asemenea furie în dedicarea ei pentru a impresiona, încât a reușit să obțină privilegiul de a lucra cu
mari profesioniști din sectorul televiziunii. Vorbim despre lungmetrajul „Tatăl nu e mai mult de unul”, o producție
cu un nivel foarte ridicat de pretenție în ceea ce privește procesele de selecție. Ale cărui date nu au fost rivale
pentru inițiativa Nerei, care cu puțină demonstrație, a captivat atât publicul, cât și directorii de casting.
La o vârstă atât de fragedă, Daniel Llinares ne surprinde cu un profil creativ complet. Ei bine, pe lângă faptul
că s-a făcut cunoscută ca model, a participat și la musicaluri, scurtmetraje, prezentări de modă și chiar reclame
de televiziune. Oricine ar putea vedea realizarea lor ca pe ceva simplu de realizat, dar nu ar fi conștient de efortul
din spatele fiecărui vis împlinit. Castingurile se caracterizează printr-un nivel ridicat de cerere, sute de candidați
și un număr redus de selecție. Motivul pentru care Daniel a avut șansa nu este doar din cauza insistenței sale.
De asemenea, energiei cu care captivează privitorul, purtarea lui bună și învățarea sa rapidă în fața camerelor de filmat.
Dovadă în acest sens este punerea în scenă a Gina Quesada, ca imagine a unui brand la fel de cunoscut ca Desigual.
La vârsta de nouă ani. Cu un simplu email si curajul de a se face cunoscut, a reusit sa fie o imagine in cataloagele
de moda pentru copii, marcand diferenta intre teama de ceea ce vor spune, si lipsa de interes in cautarea perfectiunii.
Experiența vastă nu a fost întotdeauna vitală pentru succes, Gina a preluat-o de la început. De asemenea, izbitor este
și faptul că ați participat la reclame de televiziune pentru branduri importante, precum Lydl sau Nesquik. În ciuda
volumului redus de muncă, nimeni nu poate nega productivitatea cu care, încetul cu încetul, îți faci drum spre succes.
Acolo unde multe mame aleg să rămână în urmă, Gina face un pas înainte cu un mesaj clar și direct: încurajați viața
este ceea ce vă garantează succesul.