Ambalarea corecta a produselor este de mare importanta pentru orice afacere online. Beneficiile pentru tine si clientii tai pot fi numeroase – reducerea costurilor in caz de deteriorare; costuri totale de ambalare mai mici; taxe de livrare mai mici; sau sa imbunatatiti satisfactia clientilor atunci cand isi despacheteaza produsele.
Protectia produselor in timpul transportului
Unul dintre cele mai importante aspecte atunci cand alegeti ambalajul pentru produsul dvs. este rezistenta acestuia. Un pachet simplu, dar cu ambalaj rezistent, este o optiune mult mai buna decat un pachet care este frumos, dar care nu poate proteja produsul!
Atunci cand impachetati articolele, este important sa luati in considerare cat de fragile sunt acestea si sa utilizati materiale de protectie adecvate, cum ar fi folia cu bule sau hartie de impachetat.
Este o idee buna sa lipiti o banda „Fragil” pe cutie pentru ca curierii sau persoanele responsabile cu transportul coletului dumneavoastra sa poata fi mai atenti. Cu toate acestea, sfatul nostru este sa va asigurati intotdeauna si sa adaugati protectie suplimentara.
Sfat: Folositi cutii de carton ondulat cu trei sau cinci straturi pentru un plus de rezistenta. Ambalajul din carton nu este recomandat atunci cand vine vorba de transport.
Crearea unei experiente mai bune
Odata ce v-ati asigurat ca ambalajul dvs. este suficient de puternic, este timpul sa va ganditi la cum sa va ambalati produsele intr-un mod care sa imbunatateasca experienta generala a clientilor. Cand esti o companie mica si tocmai iti incepi afacerea, poti folosi etichete tiparite, care vor adauga mai multa personalizare ambalajului tau. Pe masura ce cresteti, va puteti gandi la cutii de marca, plicuri, benzi si orice alte ambalaje sau materiale de ambalare care v-ar consolida marca si v-ar face coletele mai memorabile.
Pentru a le arata clientilor tai ca sunt importanti pentru tine, poti sa adaugi o scrisoare de multumire sau mostre gratuite (daca vinzi produse cosmetice, de exemplu) pentru a-i face sa se simta apreciati si a-i incuraja sa revina la tine in viitor. Oamenii fac adesea achizitii pe baza unor alegeri emotionale, asa ca merita sa te concentrezi pe acest domeniu pentru a-ti creste vanzarile pe termen lung.
Va puteti imbunatati experienta clientului utilizand plicuri cu banda autoadeziva. Adesea, oamenii sunt dornici sa-si deschida achizitia si doresc sa o faca cat mai repede posibil. Prin urmare, acest tip de plicuri sunt foarte potrivite – nu creeaza stres inutil si nu pierd timp pretios al clientilor.
Mentineti costurile de ambalare scazute
Mentinerea unui cost scazut al materialelor de ambalare este una dintre prioritatile de top ale companiilor si mai ales ale celor din comertul online. Fiecare pachet suplimentar creste costul fiecarei vanzari. Acesta este un factor important de luat in considerare atunci cand va ganditi cum sa va ambalati produsele. Vestea buna este ca nu trebuie sa faceti compromisuri la calitate pentru a va reduce costurile.
Ambalajul fara marca este o modalitate excelenta de a economisi niste bani si, in comparatie cu echivalentele lor de marca, diferentele sunt adesea minime.
Indiferent daca conduceti o afacere mica sau faceti parte dintr-o mare companie internationala care expediaza colete in intreaga lume, este important sa va ambalati produsele in mod corespunzator. Asigurati-va ca va ganditi la nevoile produselor dvs. si adaptati ambalajul la acestea. Amintiti-va ca puteti utiliza ambalajul ca parte a strategiei dvs. de marketing la preturi accesibile!
Cartonescu.ro – magazinul tau de incredere!